Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

macik 1

13. 10. 2010 12:52
super

Já jsem taky propadla zumbě. Je to super. Jak mě aerobik nebavil, tak zumba mě baví. :-)

0 0
možnosti

Lovila veverky v korunách stromů

13. 10. 2010 12:20
zumba

je zatím nejzábavnější "cvičení" které jsem vyzkoušela, protože to vlastně cvičení není - je to třeba jako pařit na fesťáku, akorát za střízliva ;-D 

0 0
možnosti

pedr64

13. 10. 2010 12:13
břišní tance už nejsou trendy

tak je potřeba vymyslet další ujetinu, za kterou budou holky platit. Co to bude příště? indiánské tance, verbuňk nebo polka?

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.