Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Beatrixe

21. 10. 2010 9:46
...

U mě to bylo tak, že kontrakce jsem si opravdu protrpěla a dokonce mě při nich i párkrát napadlo, že vyskočím z okna, aby to už konečně skončilo a pak přišlo vytlačení miminka, což byla asi ta nejlepší část porodu, pak najednou přestala bolest..:) Uviděla jsem toho človíčka a byla jsem šťastná... Sice ne tak jak jsem celou dobu očekávala, ale myslím si, že dostatečně.:) Takže já nevzpomínám na porod jako na krásný zážitek, ale jako na fascinující zážitek, který mám ráda za sebou..:D A chvíle na samém konci porodu a po porodu vnímám jako ty nejkrásnější okamžiky ve svém životě.. ;-)

0 0
možnosti
P

polibek

21. 10. 2010 9:59
Re: ...

no jo bez kontrakcí to pohužel nejde. Mně tehdy napadalo jediné, byly tam hodiny na stěně, a já vždycky z lůžka po očku koukala, jak se plazí čas. Když pak přišel porodník najednou byl čas relativní :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.