Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

fcelka maja

6. 3. 2012 19:15
Báro,

připomněla jste mi, jak jsem ještě jen s jedním dítkem jezdila autobusem na chatu a v miniaturním košíku starého sporťáku měla vše potřebné v igelitkách (velký batoh jsme ještě nevlastnili), další igelitku na kočárku a k madlu provázkem přivázaný nočník. To se ještě dalo zvládnout, zato když místo "normálního" autobusu z Brandýsa přijel dálkový a autobusák pravil, že si to všechno budu muset naskládat do té úzké uličky uvnitř, nastala ta pravá legrace. Ale nezoufejte, podobné zážitky člověka velmi zocelí.

0 0
možnosti
PH

petrph

6. 3. 2012 11:33
pravděpodobně se nemýlíte

Vzhledem k tomu že jsem s naší malou treperendou podobnou  anabázi nedávno absolvoval taky, musím podotknout, že se ty výtahy od dob mého dějství skutečně zmenšily.  A může za to EU a její předpisy o výtazích. Během těch několika desítek let bylo nutné při rekonstrukci výtahu do něj dodat vnitřní zabezpečovací dveře a další propriety, čím se celkový prostor povážlivě zmenšil. Takže do výtahu, ve kterém moje matka v kočárku vozila mne (a já pak ještě mladší sestru), jsem se už nyní já s kočárkem se svou ratolestí nevešel. Kočárek musel do kočárkárny, slečna dcera ve fusaku na ruku a batoh se dvěma taškami pod nohy.. Teprve pak se dal výtah - pomalu a se skřípěním do pohybu...

0 0
možnosti
FS

Friedrich Spee

6. 3. 2012 11:02
Ten nadpis

se adminům moc líbit nebude ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.