Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

Egerie

20. 4. 2012 16:18
příjemný počtení, moc hezky napsáno,

gratulace a držím palce ;-)R^

0 0
možnosti
E

elurie

20. 4. 2012 16:31
Re: příjemný počtení, moc hezky napsáno,

Děkuju, tak milé komentáře vždycky potěší :-)

1 0
možnosti
M

mdlb

20. 4. 2012 12:17
Klobouk dolů...

No tak to klobouk dolů, já i bez studia jsem toho se dvěma malými dětmi, s jejich noční frekvencí a pak i nemocemi (i obyčejná rýma někdy může být peklo, hlavně v noci), měla často "plné brejle". Děti už jsou dospělé a když má v současné době "noční frekvenci" pesan, jen se divím, co jsem všechno zamlada vydržela:-) Tak držím palce!

0 0
možnosti
D

Dunja

20. 4. 2012 12:42
Re: Klobouk dolů...

Držím také palce. R^Rok jsem dělala doktorát (na soukr.univ), ale musela jsem kvůli neschodám toho nechat. Teď má děti 3 a vedu manželovu firmu většinou z domova a občas překládám často končím po půlnoci, takže to je docela podobné s tím rozdílem, že musím ohlídat jednoho šesťáka, aby z něj nebyl definitivní "mimoň" a jednoho druháka, který by ho rád ve všech blbostech předstihl. Pokus o hodnou holčičku nevyšel, takže dvou a půl letého rošťáka, který mě každý dnem překvapuje.

Štěstí, že mám za rohem fungující babičku.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.