Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xexyn

16. 6. 2012 10:59
To je teda studie.

A hodnotila kvalitu vyřčených slov/myšlenek? Tam, kde muži vůbec mluvit nemusí, protože se pochopí i bez toho, tak tam ženy potřebují dvouhodinové školení. ;-)

0 0
možnosti

TondaN

15. 6. 2012 20:02
některé mluvící ženy

mi nevadí.:-)

0 0
možnosti

Gmurr

15. 6. 2012 18:49
je zajimave, ze

12 tisic slov na prumerne na muze je povazovano za mlceni. Ja to teda za mlceni nepovazuju. Dejme tomu, muzou to byt 4-5 hodin nepetrzitelne mluvy.

No a jestli nejaka zena mluvi ve dvojnasobne mire, tak az 10 hodin mluveni bez prestani.

0 0
možnosti

lajika

15. 6. 2012 14:11
generalizovat

se to nedá - já mlčím ráda a nejspíš ani sebedelší mlčení a sebevětší vnitřní komunikační přetlak by mě nedonutil zahájit konverzaci se zcela cizí osobou, jako je třeba prodavačka, náhodný kolemjdoucí nebo pošťák. Ale zase znám ukecaný chlapy. jednoho mám za kolegu v práci. vydrží hovořit i několik hodin a to zcela nepovzbuzen jakoukoli odpovědí. Naaranžován mezi dveřmi kanceláře mluví a mluví a mluví, já - vypnutý příjem - pracuju, hledím do počitače, píšu, podtrhávám v papírech, někdy dokonce telefonuji a jeho to stejně neumlčí....

Ale možná jsme, já i on, každý na straně svého pohlaví, komunikačními výjimkami :)

1 0
možnosti

Harpagofyt

16. 6. 2012 10:52
Re: generalizovat

Tak to jsme výjimky minimálně dvě... Já po celém dnu s mrnětem, které se učí mluvit, kdy pusu prakticky nezavřu, netoužím po ničem jiném, než po minimálně dvou hodinách ticha a mlčení.... S prodavačkama mluvím, protože se na malém městě všichni známe, ale i tak ze mě vypadnou maximálně dvě-tři věty mimo téma, a to ještě tak maximálně ve dvou krámech. Pak mi dojde kapacita. Naštěstí to mládě odemele za mě. A ukecaných chlapů znám taky dost. Skoro se mi zdá, že přibejvají geometrickou řadou... Asi proto, že momentálně nejčastější zaměstnání u chlapa je obchoďák... :-)

0 0
možnosti

Gaspard

15. 6. 2012 13:58
Znám hodně chlapů

kteří si chodí do hospody s kamarády hezky "pomlčet". To ale jejich hezčí polovičky nikdy nepochopí :-P

0 0
možnosti

debater

15. 6. 2012 11:07
Za sebe můžu

prohlásit, že mluvení a soustředění se na témata, která ho nezajímají, chlapy vysiluje víc než práce v kamenolomu. Proto to končí tím hmm, nebo rovnou spánkem:-))

0 0
možnosti

elurie

15. 6. 2012 13:07
Re: Za sebe můžu

Přesně...ale je to někdy vysilující najít pro vás chlapy nějaké to zajímavé téma, když většinou o fotbale, sexu ani hokeji mluvit nechceme ;-)

0 0
možnosti

isabell

15. 6. 2012 10:32
...

Tak si kupte medvídka mývala, nebo mluvte s televizí, obzvláště čt24 je na to dobrá :-P

No ale vážně, pokud jste hodně komunikativní typ, měla jste málomluvnost partnera "řešit" hned a ne se spoléhat na vykecání se v práci. I zatvrzelý nemluva se rozkecá, když má proč, nebo o čem.

Chodila jsem na průmyslovku a od té doby tvrdím, že neexistuje málomluvnej chlap, jen takovej, kterýmu se komunikovat nechce, z jakýhokoliv důvodu ;-)

1 0
možnosti

elurie

15. 6. 2012 13:03
Re: ...

Ve většině případů si komunikačního partnera někde najdu, takže tolik netrpím a medvídka ani televize mi netřeba :-)

A partner je mluvný tak akorát, na chlapa ;-)

0 0
možnosti

papaya.

15. 6. 2012 10:27
včera

jsem viděla ve vagoně matku puberťáka, kterýžto sedě proti ní a čtouc noviny ... snažil se to nějak přežít. Hustila mu co pět vteřin jakési výchovné litanie, hoch se na ní letmo tu a tam útrpně podíval, neodpovídaje ni slova ;-D  Už jsem měla dojem, že na ní sama zařvu...jééžiš, dej mu pokoj !! Copak nevidíš, jak daleko jsi to dotáhla ?;-D

0 0
možnosti

pedr64

15. 6. 2012 11:03
Re: včera

hele, zase trenink z puberty se mu bude v manželství hodit

0 0
možnosti

celim

15. 6. 2012 10:17
Tak tak!

;-DR^

0 0
možnosti

elurie

15. 6. 2012 12:59
Re: Tak tak!

Díky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.