Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dle reklam, je přece nejkrásnější, nejpříjemnější a spokojené období ženy během menzes....

Karma, a ať jste zdraví.;-)

0 0
možnosti

....období v životě ženy,....

0 0
možnosti
Foto

..přeji Vám, abyste zvládala další přírůstek s pokojem v srdci:-)

1 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem sama zvažovala, zda se rozepsat o prožívání těhotenství, pak jsem se na to vykašlala - chlapi stejně nepochopí a ženské, kterým je po celé těhotenství "nádherně" také ne..Také jsem teď ve třetím trim, sice ne s třetím ale "jen" s druhým:o) ale opět bych mohla popisovat jak se maj těhule na kapačce,když nemůžeme vypít ani vodu aniž by nevyletěla do minuty ven apod. Říkám, kdo nezažil, neuvěří, že to pro spoustu žen to "nej" období není..Jsem ráda, že můžeme v současné době zůstat aspoň na rizikovém v opodstatněných případech..na druhou stranu mě čím dál více zaráží přístup naší společnosti k těhotenství (v pracovněprávních vztazích..reakce na pracovištích,když si "dovolíte" otěhotnět), když přejdete na rizikové máte snížený příjem jakoby "za trest, že jste otěhotněla" apod., což v kontextu toho, jak si statistikové aj.čím dál více stěžují na to, že nás ubývá, je zarážející.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS