Barbora Bečvářová

Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x

Barbora Bečvářová

Demolition man v plenkách

Přiznávám se bez mučení. Jsem bordelář. Naštěstí jsem ještě nedospěla (a snad ani nikdy nedospěju) do stádia, kdy by mi v rohu pokoje pomalu plesnivěly ponožky, na stole pod nánosem papírů zahníval zapomenutý ohryzek a v kuchyni nebylo přes nánosy zbytků vidět, jakou barvu vlastně původně měla pracovní deska.

6.8.2010 v 11:24 | Karma: 25,53 | Přečteno: 3453x | Diskuse| Ostatní

Barbora Bečvářová

O velikonočním pondělí a prasklé lebce

Mám strach ze spousty věcí. Z pavouků. Z opilců. Z upírů a jiných příšer (vážně, nedělám si legraci). Z nemocnic... A mohla bych jmenovat desítky dalších menších či větších strachů a obav. Ale minulý týden mě přímo ochromil ten největší strach, který jsem kdy zažila. A nebylo to proto, že bych potkala obří tarantuli nebo mě po náměstí pronásledoval krvelačný upír.

16.4.2010 v 9:54 | Karma: 16,07 | Přečteno: 1603x | Diskuse| Ostatní

Barbora Bečvářová

Být mámou mě baví a emancipace může jít k čertu

Přiznávám, mámou jsem teprve tři měsíce, ještě mě tedy nestihlo dohnat množství starostí, které patrně časem přijdou. Přesto mě zaráží, že spolu s ženskou emancipací se množí i nespokojenost maminek na mateřské, které mají pocit, že jim ujíždí vlak, a že je neustálé trávení času s dítětem „deformuje“.

23.3.2010 v 10:06 | Karma: 21,70 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Ostatní

Barbora Bečvářová

A na just z něj bude baleťák

Nevím jestli našemu synkovi u postýlky někdy stály éterické sudičky a do vínku mu dávaly své předpovědi, ale je to celkem jedno, protože u nás sudičky celkem zdatně supluje většina mužských členů rodiny.

23.2.2010 v 10:30 | Karma: 19,71 | Přečteno: 1642x | Diskuse| Ostatní

Barbora Bečvářová

"Matýsek se posral!"

Tak tahle notoricky známá hláška z jedné z nejznámějších českých komedií už pro mě není pouze větou vykřikovanou roztomilým a rozhořčeným Pepínem, ale dennodenní skutečností. A tedy větou, kterou pravidelně buď slýchám nebo sama z pusy vypouštím (až na to, že slovo „posral“ vcelku bez problémů napíšu, ale přes pusu mi nejde a tak využívám jiné eufemismy, které náš jazyk nabízí).

16.2.2010 v 10:13 | Karma: 18,70 | Přečteno: 1811x | Diskuse| Ostatní

Barbora Bečvářová

Devět měsíců

V průběhu těchto devíti měsíců jsem se stala pro mnoho jedinců v okolí především chodící dělohou, nositelkou plodu a magneticky přitažlivým břichem. Přesto jsem si je užívala a těším se na repete.

15.2.2010 v 12:40 | Karma: 19,54 | Přečteno: 1849x | Diskuse| Ostatní

Barbora Bečvářová

Jak jsem byla těhotná

Zhruba pře deseti měsíci jsem byla nucena překonat svůj vrozený ostych a vyrazit pro těhotenský test. V lékárně jsem si s předstíraným sebevědomím poručila „Jeden těhotenský test, prosím“ a odešla s růžovou krabičkou obsahující hned dva plastové proužky (lékarnice mě ujistila, že je to velice výhodné balení) pro včasnou detekci těhotenství.

9.2.2010 v 17:44 | Karma: 28,55 | Přečteno: 2165x | Diskuse| Ostatní