Diskuse

Já řidič(ka)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

tojsouveci

14. 2. 2012 8:09
No jo

No jo. Prostě to chce praxi jako u čehokoliv jiného. Jezdit, jezdit, jezdit, dokud se nezbavíte toho tlaku v břiše, když sedáte do aute nebo se jen dozvíte, že máte někam jet. Ženy tím trpí víc, než muži, ale jde to překonat.

0 0
možnosti
B

bassdrat

14. 2. 2012 7:41
Bože!

Tajně doufám, že tato umělkyně nedělá se svými schopnostmi na kardiochirurgii!

Upřimně řečeno, vytahovat se tím, že sem za volantem jelito, není nic obdivuhodného. Jsou chvíle, jako je tato, kdy přiznání není polehčující okolnost. Doufám, že vaši rodinu nenapadne koupit vám nějaké "pseudoteréní" vozidlo a nebudete mít potřebu navštívit matičku prahu. Umělkyň (ale i umělců) tu je dostatek. Ani nevím, co je šovinistického na tom, že byste měla umět použít i jiný rychlostní stupeň, než za jedna a za dvě...?!

0 0
možnosti
E

elurie

14. 2. 2012 7:49
Re: Bože!

Nemusíte se bát, dnes už používám i stupeň 5, ale v autoškole jsem se holt rychlé jízdy bála, na tom myslím není nic špatného. A nepsala jsem o šovinistickém výroku, ale šovinistickém inspektorovi :-) A soudnosti na to, abych se nepohybovala v nezmapovaném terénu, jako je třeba Praha, mám dost :-)

Pěkný den.

0 0
možnosti
ŠF

stteep

14. 2. 2012 6:33
nic proti pisatelce

Nic proti autorce článku, ale myslím, že tento výplot, pokud teda není vymyšlený, je důkazem toho, jak se dnes dává řidičák kdekomu a bez rozmyslu. Řekl bych, že to co pani popisuje, není rozhodně úsměvné, ačkoli si to očividně sama myslí, ale spíš k pláči a měla by se zamyslet, zda by nebylo lepší se řidičského oprávnění dobrovolně vzdát.

0 0
možnosti
E

elurie

14. 2. 2012 7:43
Re: nic proti pisatelce

Je mi líto, že vás můj výploD přivedl k pláči. Ale po řádném zamyšlení jsem usoudila, že řídit budu dál, jen o tom raději nebudu psát blogy :-)

A svatosvatě přísahám, že se budu snažit jezdit zodpovědně, opatrně ale ne nervózně a nevyzpytatelně :-)

0 0
možnosti
TT

žepré

14. 2. 2012 1:40
Ach, znovunalezená blogerko,

tos teda píchla po odmlce do pěkně vosího hnízda. Zveřejnit tento text o - řekněme - přiznání nedokonalých řidičských schopností, na to musí byt člověk srdnaté. Po té ukočírované diskuzi tady bych hned ještě přidal druhó karmu, na povzbuzení a odlehčení. Tak se pokusím odlehčit alespoň tak: Můj první příspěvek z 19:06 byla kritika autoškol, který jednoznačně nepřipravujó ani na ovládání techniky, ani na náročnosti dnešního provozu dostatečně. Co si budem vykládat, bude to platit pro všechny, neb žádné učené z nebe nespad: V těch začátcích musí mít člověk taky kliku. Jezdit bezpečně holt je taky kus umění, a umění jak všechno přichází s cvikem. Tož si nenech to obnovený blogování hned znechutit...

0 0
možnosti
E

elurie

14. 2. 2012 7:51
Re: Ach, znovunalezená blogerko,

Taky si říkám, to už jsem mohla psát rovnou třeba o porodech doma a možná by to nevyvolalo takovou bouři kritiky :-)

A děkuji za povzbuzení, hezký den :-)

0 0
možnosti
F

Falewick

13. 2. 2012 23:26
na silnici

já mám řízení rád. Málokde se člověk setká s takovou paletou osob, snažících se o to samé, všichni spolu svorně na silnici. S řidiči extrémně zkušenými a talentovanými a naopak i moulovatými začátečníky, moulovatými pokročilými, zkušenými slepci, nesoustředěnými experty a soustředěnými blbci. Hlavně se toho nebojte, nemyslete u toho na houpačku, ignorujte svoje zlatíčko v autosedačce a nic nesbírejte ze země. Uvolněte se a nebuďte křečovitá kolem pravidel. Ono je lepší jet 56 a koukat před sebe než jet 49,997 a nespustit oči z tachometru Stejně tak projet v první milisekundě červené spíš než dupat na brzdy.

1 0
možnosti
E

elurie

14. 2. 2012 7:39
Re: na silnici

Děkuji :-)

0 0
možnosti
EC

El ChupaNibre

13. 2. 2012 21:32
No, já chápu, že to řízení nejde každému tak snadno...

...ale když se přede mnou šine ženská rychlostí zásadně (pro jistotu) o 10-20 km nižší, než je povoleno, tak z ní opravdu rostu. Zvlášť v místech, kde se nedá předjet. Podobně mě dráždí kamiony a autobusy, které snad jezdí pomalu schválně.

0 0
možnosti
E

elurie

13. 2. 2012 21:44
Re: No, já chápu, že to řízení nejde každému tak snadno...

Mám dojem, že to dělají hlavně dědečkové v období dušiček :-)

Každopádně jsem napsala, že rychlost dodržuji, což se mi dnes, narozdíl od předjíždějícího maniaka platícího pokutu, vyplatilo, a ne že preventivně zdržuji :-)

3 0
možnosti
JV

Myš Lenka

13. 2. 2012 21:26
:-)

Troubí jen trubky (v obou smyslech). ;-)

0 0
možnosti
A

Albert.Pes

13. 2. 2012 21:03
Už vidím, jak tu budete psát,

jak jste tu paní s kočárkem na přechodu přejela, protože se vám vzadu na sedačce pos**lo dítě, to bude teprve vyžadovat onu vtipnou nadsázku, co? Hele, některý věci ani vtipný nejsou.

0 0
možnosti
RZ

krabicoidni_krabice

13. 2. 2012 20:26
Tak si kup kolo, Káčo,

ať nikoho nezabiješ...

3 0
možnosti
BP

morrigan

13. 2. 2012 19:34
Pánové, pánové:)

každý jednou začínal. A ženské bývají víc sebekritické, než chlap. Chlap na podobné úrovni jako Barbora by sám u sebe žádné problémy neviděl, nebo by se k tomu aspoň nepřiznal.

7 0
možnosti
PS

letadlo26

13. 2. 2012 19:58
Re: Pánové, pánové:)

asi tak :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.