Diskuse

Já řidič(ka)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GS

all_the_way

13. 2. 2012 18:45
Já nevím

Nevím jestli jsem suchar, ale mě podobné články prostě nepřipadají vtipné. Možná by mi podobně "roztomile" nešikovný článek v oblasti společenského styku dokonce i zlepšil náladu a pobavil mě, ale řídím dost dlouho na to, abych věděl, že za volantem jde všechna sranda stranou. Viděl jsem na vlastní oči pár hnusných bouraček se smrťáky a tak nějak prostě nemám pochopení pro diletanty za volantem. Osobně se zmatkujících, vystresovaných a nejistých řidičů bojím mnohem víc, než "pirátů silnic". Chování piráta silnic je předvídatelné: pojede rychle, agresivně a na hraně, bude se cpát do mezer, ostře brzdit a akcelerovat, přejíždět mezi pruhy. Proti tomu se umím zařídit. Nepředvídatelný zmatkař, to je ta nejhorší věc na silnici, s jakou se lze setkat. Milostivá paní, máte přece dvě děti, které často vozíte, tohle prostě není legrace. Přeju vám všechno dobré: pokoj, zdraví a štěstí (hlavně na té silnici) a pro lásku Boží vás prosím, nelovte Kukyho za jízdy zpod sedačky. Hezký den vám přeju

16 0
možnosti
AK

donovanstangiano

13. 2. 2012 19:04
Re: Já nevím

Lépe bych to nenapsal - děkuji. Podobné "roztomilosti" na silnici nepatří. !!

1 0
možnosti
TV

t.varga

13. 2. 2012 14:48
dobrý den

článek se mi líbil a držím vám palce. vedete si dobře R^

1 0
možnosti
E

elurie

13. 2. 2012 20:14
Re: dobrý den

Děkuji :-)

0 0
možnosti
A

Azgalor

13. 2. 2012 12:58
Nechci nikomu upírat právo

individuálně se přepravovat, nejsem taky zelený, že, ale ku*** lidi, to nemáte ani trochu soudnost? :-/

1 0
možnosti
E

elurie

13. 2. 2012 13:35
Re: Nechci nikomu upírat právo

Možná bych pod takové články měla velkým tučným písmem psát slova jako NADSÁZKA a SEBEIRONIE!

Vzhledem k tomu, že v autě vozím dvě malé děti, rozhodně si o sobě myslím, že řídit zvládnu, jinak bych za ten volant nesedla. Jen jezdím opatrně a pro mnohé, zejména muže, zřejmě pomalu a blbě. A taky nerada, ale to už je můj problém a svou neláskou k automobilům nikoho neohrožuji.

1 0
možnosti
PH

picky

13. 2. 2012 12:56
Téda!

Tolik "sprostých" slov pohromadě! :-) Ambivalentní, nauzea, šovinistický. žasnu, na co všechno nepřijdete! Ale jinak hodně štěstí!

0 0
možnosti
X

xychteen

13. 2. 2012 12:23
No tak hlavně že jste plyšového Kukyho vylovila zpod sedačky

...dřív, než jste zastavila o strom.

0 0
možnosti
A

Azgalor

13. 2. 2012 13:00
Re: No tak hlavně že jste plyšového Kukyho vylovila zpod sedačky

možná by to bylo lepší. To je ten poctivý spr ávný řidič, co dodržuje rychlost, která zabíjí, ale provádět takovou p******* mu vůbec nevadí. Vždyť to je poměrně typická nehoda, ženská se otoční na děcko a už ji dávají do futrálu, protože si to namířila přímo do stromu. Kolik už takových bylo.

5 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1837x
Jsem svobodomyslná matka, aspirující spisovatelka a nevyléčitelná optimistka. Mým cílem je čtenáře bavit, inspirovat a někdy snad přimět i k zamyšlení. Více ode mě si můžete přečíst zde.