Děkujeme za pochopení.
J76i20ř88í 34T94u82r13n36e30r
Moje nejmladší( 3. ze 3) dcera končí ZŠ, ve které dosud nedostala známku (ani na vysvědčení), ve škole nezvoní a učitelé se chovají k žákům i rodičům jako přátelé. Mám logicky možnost srovnání s předchozími standardními ZŠ. Nemá to žádný vliv na kvalitu výuky a děti se do školy těší.
Vše má své meze, pohoda nesmí být na úkor kvality, ale názor, že stresovat někoho, aby byl připraven na stres, mi přijde úsměvný.
Dětství a dospívání není příprava na život. To je část života.
R31o44m46a30n 46E26n46d22e66r62s
Bude to jako se vším - kus od kusu. Např. pro mě výchova typu ,,nic z tebe nebude!!, jseš uplně k ho..u!!" znamenala boj o sebevědomí téměř do čtyřiceti, jiné možná zocelila.
L10u35k64a43s 15M20a62d88l57e
Cau bracho!Ja myslel,ze se uz nikdy nesetkame;-)
H57e45l17e91n68a 51Č23í18ž93k91o82v25á
"Příroda proces učení podmínila klidem, příjemnými pocity a hravostí."
To jednoduše není pravda. V přírodě (myslíte-li tzv. přirozené prostředí) totiž vždy bylo všechno možné, ale klid jen zřídka, neboť tam jde o to "sežrat a nebýt sežrán" (ano, u lidí to není tolik dramatické, ale právě proto, že nejsme tak úplně "přírodní zvířatka"). Hru jako nácvik dovedností a poznatku beru, ale s tou výhradou, že právě ona připravuje na to reálné soupeření, které Vy odmítáte. A příjemné pocity? Ty taky beru, jenže zase: jedny z nejpříjemnějších pocitů vzbuzuje vítězství (naštěstí nejen v krvavém boji, ale třeba i ve sportu, v soutěži o to, kdo nejdřív pozná všechna písmenka, nebo o nejzdařilejší referát o člověku kromaňonském).
Ano, spolupráce je důležitá; ale důležité je i to soupeření. Není možné třískat se ode zdi ke zdi. Je třeba vědět, kdy spolupracovat a kdy soupeřit. Klasická zlatá střední cesta, tak jako ostatně ve všem.
M93a10r37t94i74n97a 47M81o97u28d75r76á
Jestli je budete důsledně chránit před stresem, v dospělosti si z nich ostatní udělají rohožku.
V84í33t90ě89z71s50l46a72v 73D98r39o38z76d
Plácáte páte přes deváté. Přečetl jsem Vaše poslední dva blogy, a doufám, že se Vaše děti po Vaší bezstresové výchově nezhroutí až se setkají s realitou života...
V73ě33r14a 71S69ý79k16o14r40o70v42á
Tady je diskuse naprosto k ničemu. Paní je jasno a hotovo. Otázku si položila, pak si ji zodpověděla, tak ji nechme.
J88a26k14u30b 41Z77e33m31á94n70e98k
Jak chcete ověřovat znalosti bez zkoušení?
Vy se v práci neučíte novým věcem? No to musí být radost vás zaměstnávat...
Máte v to řadu nesmyslů. Já si třeba nepamatuju, kdy mi přirozeně z běžného života vyvstala situace, kdy musím mluvit před větším množstvím lidí. Pokaždé se tak stalo jen a pouze uměle, ve škole. Díky Bohu za stresování tam, ze kterého se dítě brzo oklepe. Kdyby se to stalo poprvé v práci, můžete se vsadit, že všechny následky, od psychických, fyziologických až po existenční, by byly daleko horší.
J28a11r73o42s19l38a47v 68P71l54a62c57h22e56t63k56a
Kdyz neco tvrdite, tak byste to mela i dolozit. Treba neverim nasledujicimu: "že se lépe a mnohem efektivněji učí v příjemném prostředí bez stresů" Ja mam teda zkusenost, ze ve stresu se neco naucim nejrychleji, protoze se to kvuli nedostatku casu snazim pobrat co nejefektivneji.
A tohle taky asi bude platit jen pro omezeny pocet pracovnich pozic:
"Při učení se totiž tvoří v mozku zcela nové spoje, zatímco při práci jde o využívání spojů již vytvořených." Ja se kolikrat potykam s nedostatkem casu a musim v kratkem case zvladnout novou technologii.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1837x