Děkujeme za pochopení.
J49i30ř77í 69T17u74r92n42e84r
Moje nejmladší( 3. ze 3) dcera končí ZŠ, ve které dosud nedostala známku (ani na vysvědčení), ve škole nezvoní a učitelé se chovají k žákům i rodičům jako přátelé. Mám logicky možnost srovnání s předchozími standardními ZŠ. Nemá to žádný vliv na kvalitu výuky a děti se do školy těší.
Vše má své meze, pohoda nesmí být na úkor kvality, ale názor, že stresovat někoho, aby byl připraven na stres, mi přijde úsměvný.
Dětství a dospívání není příprava na život. To je část života.
R94o98m59a58n 84E42n73d90e73r58s
Bude to jako se vším - kus od kusu. Např. pro mě výchova typu ,,nic z tebe nebude!!, jseš uplně k ho..u!!" znamenala boj o sebevědomí téměř do čtyřiceti, jiné možná zocelila.
L27u69k18a24s 67M30a73d84l43e
Cau bracho!Ja myslel,ze se uz nikdy nesetkame;-)
H41e44l40e62n66a 91Č11í19ž13k62o53v40á
"Příroda proces učení podmínila klidem, příjemnými pocity a hravostí."
To jednoduše není pravda. V přírodě (myslíte-li tzv. přirozené prostředí) totiž vždy bylo všechno možné, ale klid jen zřídka, neboť tam jde o to "sežrat a nebýt sežrán" (ano, u lidí to není tolik dramatické, ale právě proto, že nejsme tak úplně "přírodní zvířatka"). Hru jako nácvik dovedností a poznatku beru, ale s tou výhradou, že právě ona připravuje na to reálné soupeření, které Vy odmítáte. A příjemné pocity? Ty taky beru, jenže zase: jedny z nejpříjemnějších pocitů vzbuzuje vítězství (naštěstí nejen v krvavém boji, ale třeba i ve sportu, v soutěži o to, kdo nejdřív pozná všechna písmenka, nebo o nejzdařilejší referát o člověku kromaňonském).
Ano, spolupráce je důležitá; ale důležité je i to soupeření. Není možné třískat se ode zdi ke zdi. Je třeba vědět, kdy spolupracovat a kdy soupeřit. Klasická zlatá střední cesta, tak jako ostatně ve všem.
M11a19r89t57i47n45a 94M98o92u41d83r22á
Jestli je budete důsledně chránit před stresem, v dospělosti si z nich ostatní udělají rohožku.
V55í58t41ě15z20s49l42a88v 58D10r49o63z45d
Plácáte páte přes deváté. Přečetl jsem Vaše poslední dva blogy, a doufám, že se Vaše děti po Vaší bezstresové výchově nezhroutí až se setkají s realitou života...
V65ě83r32a 70S38ý30k28o27r68o98v34á
Tady je diskuse naprosto k ničemu. Paní je jasno a hotovo. Otázku si položila, pak si ji zodpověděla, tak ji nechme.
J20a81k37u89b 44Z48e13m55á50n21e43k
Jak chcete ověřovat znalosti bez zkoušení?
Vy se v práci neučíte novým věcem? No to musí být radost vás zaměstnávat...
Máte v to řadu nesmyslů. Já si třeba nepamatuju, kdy mi přirozeně z běžného života vyvstala situace, kdy musím mluvit před větším množstvím lidí. Pokaždé se tak stalo jen a pouze uměle, ve škole. Díky Bohu za stresování tam, ze kterého se dítě brzo oklepe. Kdyby se to stalo poprvé v práci, můžete se vsadit, že všechny následky, od psychických, fyziologických až po existenční, by byly daleko horší.
J14a92r23o20s50l50a11v 68P36l21a54c79h20e75t32k13a
Kdyz neco tvrdite, tak byste to mela i dolozit. Treba neverim nasledujicimu: "že se lépe a mnohem efektivněji učí v příjemném prostředí bez stresů" Ja mam teda zkusenost, ze ve stresu se neco naucim nejrychleji, protoze se to kvuli nedostatku casu snazim pobrat co nejefektivneji.
A tohle taky asi bude platit jen pro omezeny pocet pracovnich pozic:
"Při učení se totiž tvoří v mozku zcela nové spoje, zatímco při práci jde o využívání spojů již vytvořených." Ja se kolikrat potykam s nedostatkem casu a musim v kratkem case zvladnout novou technologii.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1837x